Firma pakkumine tekitas segadust

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Starmani kommunikatsioonijuht Timo Hartikainen
Starmani kommunikatsioonijuht Timo Hartikainen Foto: Liis Treimann

Viljandis elav Starmani klient sai pakkumise, mille kohta arvas ekslikult, et firma tahab teda siduda kallima paketiga.


Starmani Mini kodupaketti kasutav naine, kes oma nime lehes avaldada ei soovinud, oli häiritud kaabellevifirma pakkumisest. Nimelt teatas ettevõte eelmisel nädalal, et soovib kliendile kinkida aprilli lõpuni ilma lisatasuta 100 krooni kallima ehk 399-kroonise Kodu kolmikpaketi.



Starman teatas kirjas, et paketivahetus võtab aega vaid paar minutit, aga kui klient soovib kevadel oma praegust paketti edasi kasutada, võib ta sellest teada anda klienditeeninduse numbrile või iseteeninduse kodulehel.



«Ma saatsin neile kohe kirja, öeldes, et mina seda kallimat paketti ei soovi,» lausus viljandlanna. «Pakkumine peaks olema ikka selline, et kui tahad, siis proovid, mitte et antakse kallim pakett ja kui seda ei taha, pead ära ütlema.»



Starmani kommunikatsioonijuht Timo Hartikainen ütles, et klient sai pakkumisest kahjuks ekslikult aru. Tema kinnitust mööda ei suru ettevõte kallimat paketti kliendile vägisi peale.



«Kui klient meie pakkumisest välja ei tee, kasutab ta edasi oma senist paketti,» selgitas Hartikainen. «Segadust tekitanud lause tähendas, et kui klient otsustab proovida kallimat paketti aprilli lõpuni ilma lisatasuta, siis saab ta aprilli lõpul ilma lisakuluta varasema paketi tagasi võtta.»



Hartikainen lisas, et kõnealune pakkumine on tekitanud Starmani klientides suurt huvi ja tema teada pole rohkem kliente seda vääriti tõlgendanud.

Märksõnad

Tagasi üles