Repliik: Mõni soodustus on kuldaväärt

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Eelmisel nädalal uurisin eri bussifirmade sõidusoodustusi.

Kõige omapärasema neist pakkus välja Taisto. Tema kodulehel seisis, et kui broneerida bussipilet etteantud numbrile helistades, saab hinnast viis krooni alla. Konks seisneb aga selles, et kõne hind on 13 krooni ning sellele lisandub minutitasu kõneldud aja eest.

Võta nüüd näpust, kas peaks taunima kliente lollitavat soodustust või kiitma uut põnevat äriplaani. Iga teenitud kroon on oluline ning koorida tuleb hea tava kohaselt ikka sealt, kust annab.

Kunagi tundus SMS-laen kummalise ja küsitava teenusena. Praeguseks on telefoni kiirlaenudest saanud suisa rahvuslik eripära. Võib-olla iseloomustab just see infotelefoni teenus uue äriajastu suunitlust.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles