Saada vihje

Eestis tegutseb 25 tärnihotelli

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Eesti Hotellide ja Restoranide Liidu andmeil on Eestis 25 tärnihotelli, viimati andis järgukomisjon tärnid hotellidele Schlössle, St. Petersbourg, Hansahotell, Tartu, Pallas ja London.

Evelin Bötker Eesti ja Hotellide ja Restoranide Liidust (EHRL) ütles, et 10. juulil lisandus Kubija hotelli taotlus.

Bötker sõnas, et järkude ehk tärnide andmise uus süsteem käivitus tänavu mais ja suveperioodi tõttu ei ole neid taotletud kuigi aktiivselt. «Kindlasti tuleb sügisel avaldusi rohkem,» arvas ta ja lisas, et seni pole olnud põhjust ühtegi avaldust tagasi lükata.

Peale eelnimetatute on tärnid antud hotellidele Kolm Õde, Baltic Hotel Imperial, Baltic Hotel Vana Wiru, Reval Hotel Olümpia, Reval Park Hotel & Casino, Taanilinna Hotell, Comfort Hotel Oru, Hotell Ecoland, Hotell Susi, Reval Hotel Central, Uniquestay Mihkli Hotell, Hotell Stroomi ja

Reval Expresshotel Tallinnas.

Pärnu hotellidest on tärnid saanud Best Western Hotel Pärnu ja Strand SPA & Konverentsihotell, Saaremaal SPA Hotell Meri, SPA Hotell Rüütli ning SPA Hotell Saaremaa Valss. Ida-Virumaal on tärnid hotellil Narva, Viljandi hotelle tärniomanike hulgas pole.

Viietärnihotelle on Eestis kaks: Schlössle ja Kolm Õde. Neljatärnihotelle on kokku seitse, kolm tärni on antud 12 hotellile ja kaks tärni neljale.

Alates selle aasta märtsist on Eestis hotellidele ja motellidele tärnide andmise õigus EHRL-il. Eesti hotellidele antakse tärne ühest kuni viieni ja motellidele ühest kolmeni.

Tärnide taotlemine on vabatahtlik ja need antakse kolmeks aastaks.

Alates tänavu augustist võivad kvaliteedimärki ehk järku taotleda ka Eesti kodumajutused, puhkemajad, -külad ja -laagrid. Neile väljastab järke mittetulundusühing Eesti Maaturism.

Järkude süsteem aitab turgu korrastada ja annab tarbijale majutusettevõtete teenindustaseme kohta asjakohast teavet.

Järk tõstab majutusettevõtte usaldusväärsust ja on tarbijale selge signaal pakutava teenuse tasemest.

Kommentaarid
Tagasi üles