Üks nägu, paar sõna ehk Milline valimisreklaam töötab

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Elmo Riig / Sakala

Nii kui september algas, ilmusid Viljandi tänavatele ka kõigi suuremate parteide valimisplakatid — ühelt rohkem, teiselt vähem. Iseküsimus on, kas nad valijaid otsuse langetamise juures ka kuidagi aitavad.

Reformierakond on otsustanud kopeerida viimastele kohalikele valimistele eelnenud kampaaniat. Et tookord nautis partei Viljandis suurt edu, tundub ka mõistetav, et millegi uue väljamõtlemine võis näida ohtlik. Paraku on oravad unustanud, et nüüdseks on nad juba kaks perioodi järjest suurima võimuerakonnana linna valitsenud ning mõned varem sobinud võtted tunduvad praegu kummalised.

Iseenesest kasutab erakond parimat valijale lähenemise taktikat: igal plakatil on üks inimene ja temaga on seotud üks kindel lubadus. Nelja aasta tagustel valimistel kaasnes nendega veebikülg, kus kõik kandidaadid said oma säravat lubadust veidi pikemalt selgitada.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles