Telereklaamidest lipsavad viimasel ajal läbi kaks lühinumbrit 1818 ja 15 181, mis pakuvad omapäraseid teenuseid.
Repliik: Tsirkus Barcelona
Kui ühele neist numbritest sõnumi saadad, võid näiteks teada saada, kas sinu kallim ikka on oma vastassoost sõbraga lihtsalt sõber. Või siis, kas ta räägib ikka õigust, et jääb õhtul kauemaks tööle. Teisel numbril saad aga teada, millal on sinu pulmapäev ning kas sul on kalduvust saada omasooiharaks.
Mõistagi ei käsi keegi neile numbritele sõnumit saata ja saadud teabe eest maksta. Niisugust reklaami võib ju üldse naljana võtta ja endale ette kujutada, kuidas keegi kusagil kontoris pead murrab, mida su sõbra pika tööpäeva või su geiliku poole kohta sulle kirjutada. Ainult et majanduskriisi ajal kipuvad raskustes inimesed kõikvõimalike soolapuhujate poole pöörduma ja ilmselt on keegi sel kombel endale uue rahaallika leidnud.
Varsti pidid selgeltnägijad telesaates kogunisti kadunud inimesi otsima asuma. Tsirkus Barcelona!