Magus taksonumber ajab sohvrid ärevile

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Tulevikus hakkavad Centrumi parklas parkivad ning numbril 1200 tellimusi vastu võtvad sõiduvahendid kandma Tulika Takso kaubamärki. Siis on ka kõik autod valged.
Tulevikus hakkavad Centrumi parklas parkivad ning numbril 1200 tellimusi vastu võtvad sõiduvahendid kandma Tulika Takso kaubamärki. Siis on ka kõik autod valged. Foto: Elmo Riig / Sakala

Osaühing Viljandi Takso väidab, et kui üle Eesti levinud taksotellimise telefoninumbri 1200 alla koondunud Viljandi firmad soovivad numbrit kasutada ka edaspidi, ei tohi nende autod olla vanemad kui viis aastat ning need tuleb Tulika Takso eeskujul valgeks värvida.

Säärane väide on Viljandi taksojuhtide seas põhjustanud palju segadust.

Centrum Takso kaubamärki kasutava osaühingu Viljandi Takso juhatuse liige Mari Sääsk lausus, et juba tükk aega tagasi oli Tulika Taksolt tulnud nõudmine, et kõik 1200 numbrit kasutavad sõiduautod peavad välja nägema ühesugused. «Et 1200 on selline number, mida teavad nii noored kui vanad, ei tahtnud me sellest loobuda ning otsustasime sõiduvahendeid uuendada,» ütles Sääsk.

Tagasi üles