Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
/nginx/o/2013/07/31/1934834t1h6c1c.jpg)
Kui varemalt loksus puhkaja seljakotis päikesekreemi ja jaheda joogi vahel mõni raamat või ajakiri, siis nüüd pistavad paljud sinna hoopis tahvelarvuti.
Turu-uuringufirma GfK Retail and Technology hiljutise analüüsi järgi müüdi Eesti jaeturul selle aasta juunis kokku 10 700 süle- ja tahvelarvutit, ligi kümme protsenti rohkem kui mais. Seejuures on tähelepanuväärne, et rohkem kui pooled olid just tahvelarvutid, mida krõbeda hinna tõttu alles hiljuti soetasid endale ainult infotehnoloogia gurmaanid.