Kastidesse pisteti miljoneid reklaame

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy

Käesoleva aasta esimeses kvartalis toimetas Eesti Post eestimaalaste postkastidesse 43 miljonit reklaami ehk keskmiselt 33 reklaami ja teabetrükist ühe elaniku kohta. Viljandimaalasteni jõudis neist ligi 2,5 miljonit.

Eelmise aasta samal perioodil oli Eestis kättetoimetatud reklaame 37 miljonit. Seega on kasv olnud kuus miljonit reklaami ühe aasta jooksul.

Eesti Posti postiteenuste divisjoni juht Jaan Vainult märkis turu-uuringutega tegeleva ettevõtte TNS Emor hiljutisele analüüsile viidates, et otseposti märkab lausa 66,7 protsenti inimestest. Samas olevat tavapäraselt kõige mõjusamaks peetavate tele- ja raadioreklaamide puhul see näitaja madalam: vastavalt 60,4 ja 45,3 protsenti.

Tagasi üles