Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
/nginx/o/2013/04/03/1670010t1hbc96.jpg)
Eile Eesti Posti Viljandi pakiautomaadist saadetist nõutama tulnud inimesi teenindas erandolukorras kuller ning ootajaist moodustus järjekord.
Vähemalt üks eile saadetisele järele läinud klient pidi aga tühjade kätega tagasi minema, sest tema pakk oli juba automaati jõudnud ning seda kuller kätte ei saanud.
Eesti Posti avalike suhete juht Inge Suder selgitas, et pakiautomaati oli tabanud infotehnoloogiline rike ja see ei töötanud. Viperuse aitas lahendada kohale tulnud kuller, kes andis pakid kätte postiautost.
Suder palus klientidelt põhjustatud ebamugavuste pärast vabandust ja ütles, et hiljemalt õhtuks peaks rike olema kõrvaldatud. Tema kinnitusel oli kuller kohal nii kaua,kuni rike kestis.