Võhma mees võitis etapi

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Võhma mees Olev Helü (auto nr. 51) alustas hooaega veoautokrossi meistrivõistluste avaetapi võiduga Lääne-Virumaal.
Võhma mees Olev Helü (auto nr. 51) alustas hooaega veoautokrossi meistrivõistluste avaetapi võiduga Lääne-Virumaal. Foto: Aivar Kaljusaar

Laupäeval Tamsalu veidi rohkem kui kilomeetrisel rajal peetud Eesti veoautokrossi meistrivõistluste avaetapil võidutses võhmalane Olev Helü.


Hooaja esimesele krossile startis klassis GAZ-51/52 seitse autot. Võistluspäevale lisas rahvusvahelist hõngu läti konkurentide osavõtt.


Olev Helüle algas päev ebaõnnega: ajasõidus oli ta hädas tõrkuva käigukastiga ning esimeses sõidus valmistasid talle muret valesti valitud rehvid.



Esimeseks poolfinaaliks oli viljandimaalane jõudnud auto rehvid sobilikega asendada ning vahetas ajasõidu seitsmenda tulemuse neljanda vastu.



«Pidamine oli parem, aga probleemid käigukastiga jäid,» nentis ta.


Teises poolfinaalis oli Helü kolmas ning enne otsustavat finaalsõitu sai tööle ka käigukast.



Kaheteistkümneringises finaalsõidus tegi Olev Helü hea stardi ning võttis hoobilt liidripositsiooni.



«Kontrollisin sõitu. Tegin kohe konkurentidega turvalise vahemaa sisse ja suutsin seda lõpuni hoida,» rääkis ta.



Finaali teisena lõpetanud Marko Tiinase vastu oleks Helü oma sõnul vajaduse korral rohtu leidnud. «Mul oli sõidutempos veel varu,» lausus ta.



Tiinas ütles, et tal ei õnnestunud stardis Helüga tekkinud vahet tasa sõita ning lõpu eel ta enam ei üritanudki.



«Finaali lõpul tuli mul põhitähelepanu pöörata taganttulijatele ja rohkem tegelda oma positsiooni säilitamisega kui liidri püüdmisest mõelda,» kõneles ta pärast sõitu.



Veoautokrossi meistrisarja võidukalt alustanud Olev Helü kinnitas, et kavatseb startida ka 6. juunil Võrumaal Varstus peetaval teisel etapil. Enne seda tuleb tal aga masinaga hulk tööd teha. Pakilisim on Tamsalus tõrkunud käigukasti vahetus.



«Rehvivaru on tarvis samuti täiendada — Varstus on liivane rada,» lisas mees.



Eesti veoautode rallikrossi meistrivõistlustel on tänavu kavas kaheksa etappi.

Tagasi üles