/nginx/o/2011/10/03/777668t1hd170.jpg)
18. märtsil kella 9.30 paiku algasid Swedbanki põhiteenustes ja kanalites taas kohatised häired. Pank teatab, et teeb lähiajal oma süsteemide taaskäivituse, mille ajal võib esineda kuni mitu tundi kestvaid häireid kõigis teenustes, ning lubas kohe teada anda, kui kõik teenused on taastunud.
Probleemid on nii kaardimaksetes, sularaha väljavõtmises kui neti- ja mobiilipangas. Panga kõnekeskuse töös esineb samuti tõrkeid, need on peamiselt seotud suure sissetulevate kõnede hulgaga.
Häirete põhjuste väljaselgitamise ja lahendamisega tegeldakse. Swedbanki Balti panganduse IT-direktor Tarmo Pajumetsa sõnul pole ei reedeste ega tänaste häirite taga välised tegurid, vaid pangasiseste IT-süsteemide rike.
Swedbank palub klientidelt korduvate katkestuste pärast vabandust. Võimalike kahjutaotlustega palutakse pöörduda panka. Pank kinnitab, et hüvitab põhjendatud kahju, mis on seotud häiretega Swedbanki töös. Avaldus palutakse esitada pangateate vahendusel internetipangas, kõnekeskuse vahendusel või oma halduri kaudu pangas.