Elioni rikked häirisid ka viljandlasi

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy

Ligikaudu 12 000 viljandimaalasest Elioni klienti pidid teisipäeval leppima hakkiva telepildiga. Ettevõtte esindaja sõnul oli nutiTV pilt häiritud teenusruuteri tõttu.

Viljandlanna Maria Leht on Elioni klient olnud viis aastat ning teisipäevaõhtused tõrked nutiTV pildis ärritasid teda väga. «Mind häiris ikka tohutult see katkeskus. Olin päris vihane, sest alles mõni päev tagasi oli pildis tõrkeid,» sõnas ta.

Teisipäeva õhtul soovis Leht vaadata Kanal 2 põnevussarja «Alcatraz». «Pilt hakkas hakkima, tegin digiboksile restardi, aga midagi ei muutunud.»

Seltskonnas on viljandlanna sõnul tihti jutuks tulnud, et Elion teeb alatasa trikke. «Kord ei suudeta teenust korralikult edastada, siis vahetatakse kanaleid, pannakse neid pakettidesse ning tehakse tasuliseks,» lausus Leht. Teenusepakkuja vahetamisele ta siiski mõelnud ei ole.

Leida teine tegevus

Pensionär Uno Tall ütles Elioni rikete kohta, et kui midagi läheb katki, siis ongi see katki. «Vanasti elati ilma televiisori ja kõiksugu vidinateta ning saadi hakkama küll,» rääkis aastaid Elioni klient olnud Tall.

Teisipäevaõhtuse nutiTV tõrke ajal sisustas Uno Tall aega teisel viisil: hakkas raamatut lugema. «Kui televiisorit vaadata ei saa, eks siis tule endale mingi muu tegevus leida,» nentis ta.

Talli sõnul on tihedad katkestused siiski põhjendamatud. «See muidugi häirib mind, sest maksma peame ju täishinna,» lausus ta ning lisas: «Sa maksad ja teenust ei ole — kuidas nii?»

Oma sõnul ei ole ta aga selline inimene, kes läheb ja hakkab Elionilt midagi välja nõudma. «Loodan, et sääraseid asju tulevikus lihtsalt enam ei juhtu.»

Kaks aastat Elioni klient olnud Virve Loo aga ei saanud lisaks ETV-le ja Kanal 2-le vaadata TV6-t.

«Pilt hakib, teed boksile restardi, aga ikkagi hakib ja siis millalgi õhtul tuleb Elionilt vabandusteade,» kirjeldas ta teisipäeval toimunut.

Lood ärritas eriti see, et kuigi ta korralikku teenust ei saa, peab selle eest maksma. Teenusepakkujat ta siiski vahetama veel ei kipu. «Ma saan aru, et tehnilisi viperusi tuleb ette, aga kas neid nüüd just nii tihti peaks olema.»

Viga ruuteris

Elioni kodulehe andmetel algasid tõrked teisipäeval kell 20.10 ning enim olid neist mõjutatud Kanal 2 ja ETV. Olukord stabiliseerus südaööks.

Elioni meediasuhete juhi Ingrid Piirsalu jutu järgi oli kanalite pildi- ja helikvaliteedis häireid ning rikke põhjus peitus teenuseruuteris.

«Probleemi kõrvaldamiseks tõsteti kanaliedastus ühe peajaama tagant teise taha ja selle tulemusena nutiTV häired kadusid,» lausus Piirsalu.

Tema ütlemist mööda ei olnud eelmise nädala rikked seotud teisipäevasega. Toona kadus telepilt sootuks ning põhjus oli keskses andmesalvestis tekkinud tarkvaraküsimuses.

«Tegemist oli haruldase probleemiga, mida oli keeruline likvideerida, sest salvestatud andmeid oli keeruline kätte saada,» ütles ta.

Meediasuhete juhi sõnul pole ükski klient katkestuste tõttu Elioni teenustest loobunud. «Oleme tänulikud, et kliendid on meid usaldanud. Teeme kõik selleks, et nende usaldust säilitada.»

Märksõnad

Tagasi üles