Häirekeskus: juhtum on kahetsusväärne

Sakala
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Häirekeskuse peadirektor Janek Laev
Häirekeskuse peadirektor Janek Laev Foto: Peeter Langovits / Postimees

Häirekeskuse peadirektor leidis Kolga-Jaani perega juhtunud traagilist sündmust kommenteerides, et see oli kahetsusväärne ning häirekeskus on sellest õppinud.

Peadirektor Janek Laev kinnitas, et häirekeskus on nüüdseks tunduvalt ümber korraldanud hädaabiteadete menetlemise süsteemi, et abi jõuaks selle vajajani õigel ajal. Tema kinnitusel on palju rõhku pandud hädaabikõnede menetlejate väljaõppele, et välistada abi hilinemine.

Laev nentis, et 2006. aasta 4. märtsil ei menetlenud häirekeskuse teenistuja hädaabikutset korrektselt ja õiguspäraselt ning selle tagajärjel hukkus inimene. «On väga kahju, et toona ei jõudnud abi õigel ajal seda vajava inimeseni. See näitab veel kord, kui oluline on hädaabikõnede menetlemise läbimõeldud kord,» rääkis ta.

2006. aastast korraldatakse sisekaitseakadeemia päästekolledži Väike-Maarja päästekoolis hädaabikõnede menetlejate väljaõpet. Samuti on häirekeskuses välja töötatud ja 2010. aastal käivitatud hädaabiteadete menetlemise kvaliteedikontrolli süsteem.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles