Häirekeskuse peadirektor leidis Kolga-Jaani perega juhtunud traagilist sündmust kommenteerides, et see oli kahetsusväärne ning häirekeskus on sellest õppinud.
Häirekeskus: juhtum on kahetsusväärne
Peadirektor Janek Laev kinnitas, et häirekeskus on nüüdseks tunduvalt ümber korraldanud hädaabiteadete menetlemise süsteemi, et abi jõuaks selle vajajani õigel ajal. Tema kinnitusel on palju rõhku pandud hädaabikõnede menetlejate väljaõppele, et välistada abi hilinemine.
Laev nentis, et 2006. aasta 4. märtsil ei menetlenud häirekeskuse teenistuja hädaabikutset korrektselt ja õiguspäraselt ning selle tagajärjel hukkus inimene. «On väga kahju, et toona ei jõudnud abi õigel ajal seda vajava inimeseni. See näitab veel kord, kui oluline on hädaabikõnede menetlemise läbimõeldud kord,» rääkis ta.
2006. aastast korraldatakse sisekaitseakadeemia päästekolledži Väike-Maarja päästekoolis hädaabikõnede menetlejate väljaõpet. Samuti on häirekeskuses välja töötatud ja 2010. aastal käivitatud hädaabiteadete menetlemise kvaliteedikontrolli süsteem.