/nginx/o/2012/10/16/1375052t1hc39b.jpg)
Üle-eelmise kuu lõpul selgus Emori uuringu andmetest, et kuigi Selver on Eesti kõige kallim poekett, on ta ometi inimeste lemmik. On leitud, et selles, missugune pood meile meeldib ja missugune mitte, mängib rolli kolm tegurit: asukoht, ostukeskkond ja kaubavalik.
Ka mina olen pannud tähele, et kuigi Selver ja Maksimarket on suhteliselt kallimad kui Säästumarket või Maxima, eelistavad paljud mu tuttavad just neid, sest seal on rõhku pandud ka interjöörile.
Võtame näiteks ruumis domineerivad värvid. Üks mu sõber rääkis, et pärast tööpäeva poodi minnes on ta nii vaimselt kui füüsiliselt väsinud, aga kui ta astub sisse kauplusesse, kus vaatavad vastu rõõmsad ja kirkad värvid ning lastakse rahustavat muusikat, muutub ta tuju hetkega paremaks. Seevastu poes, kus on ülekaalus tagasihoidlikud värvid, tekib veel suurem väsimus. Teadlasedki on kinnitanud, et värvid mõjutavad meie emotsioone.
Milline on aga Viljandi odavaim ja kalleim ketipood, seda saab teada teisipäevasest «Sakalast».