KIRI: Olete järjekorras teine

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Artikli foto
Foto: Internet

Kasutan oma koju telepildi ja interneti saamiseks telekommunikatsioonifirma Starman teenuseid. Ehkki ettevõte pole seni võimeline pakkuma mulle kaabli kaudu levivat digitelevisiooni, nagu sooviksin, olen üldjoontes tema teenusega rahul olnud. Odavaks ma tema hinnakirja ei pea, samas pole see ka ülearu kallis.


Äsja sain aga Starmaniga seoses kogemuse, mis ühelt poolt ajas vihale ja püstitas mitu küsimust ning teisalt ajas lihtsalt naerma.



Nimelt püüdsin traadita interneti seadet paigaldades ettevõtte kliendiinfotelefonilt saada tol hetkel hädatarvilikuna tundunud nõuannet.



Oli pühapäev ning kell veidi üle 21. See lubas loota, et kõnealusele ööpäev läbi töötavale telefonile helistajaid pole eriti palju. Ometi teatas automaatvastaja mitme minuti vältel, et liin on kinni ja tuleb oodata.



Kuigi aeg ja koos sellega kõne peale kulutatud raha aina tiksusid, otsustasin soovitust mööda visalt toru otsas püsida ja oma korda oodata.



Varsti lisandus esmasele tekstile optimistlikus toonis teade, et olen ootejärjekorras juba teine. Paraku sellelt paljulubavalt positsioonilt ma kaugemale ei jõudnud, sest pärast kümmekonna minuti pikkust ootamist minu kannatus katkes.



Lõpliku otsuse kõne katkestada tegin siis, kui ka mu abikaasa samale numbrile helistas ning samuti teada sai, et on järjekorras teine.



Mõtlesime mis me mõtlesime, aga ei suutnud välja rehkendada, kuidas saab kaks eri ajal numbri valinud klienti olla korraga järjekorras samal kohal. Ja kas tõesti kulus eespool olijate teenindamiseks terve igavik?



Kõige viimasena lausus abikaasa telefoniga «suhelnud» automaatvastaja, et liin on endiselt üle koormatud ning kui nüüd kõne katkestada, helistatakse hiljemalt nelja tunni jooksul samale numbrile tagasi. Helistatigi, aga mitte nelja, vaid neljateistkümne tunni pärast. Siis polnud mul enam abi tarvis, sest olin asja tuttava IT-mehega joonde ajanud.


Märksõnad

Tagasi üles