Viljandi märki kandvatest toodetest luuakse elutuba

Marko Suurmägi
, toimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Hansapäevad on Viljandis juuni algul.
Hansapäevad on Viljandis juuni algul. Foto: Elmo Riig / Sakala

Saabuvaid hansapäevi ette valmistades tahab Viljandi linn kujundada telereklaamile linnas valmistatavatest toodetest noortepärase elutoa, mille abil inimesi üle Eesti juuni algul Viljandisse meelitada.


Hansapäevade peakorraldaja Ivi Lillepuu sõnul saaks Viljandiga seonduvatest märkidest elutoa kokku kindlasti. «Mul on kodus Hansa Candle'i küünlad, mida süütan Estonian Matchi tikkudega,» rääkis ta. «Kindlasti on mul toas Ugala mängukava, pärimusaida infovoldik ja Toom Tekstiili padjad.»

Lillepuu pöördus sel nädalal kõigi Viljandi ettevõtjate poole, et need oma tooteid reklaami jaoks välja pakuksid. «Kindlasti tehakse siin ka laudu ja toole, ainult et kas neid kaubamärke Viljandiga seostatakse,» nentis ta.

Telereklaam peab valmis saama aprillis ning mais jõuab see teleekraanile. Hansapäevad kestavad 5.-7. juunini.

Lillepuu sõnul on programm praegu koostamisel ja ta avaldas lootust, et see tuleb sama kirev kui varasematel aastatel. «Loodetavasti ei paista välja, et meil on raha ürituse korraldamiseks vähem kui mullu,» sõnas ta.


Kommentaarid
Copy
Tagasi üles