Kampaania peibutab sügisel Eestis puhkama

BNS
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Ettevõtluse Arendamise sihtasutuse (EAS) eestvedamisel algas eile «Puhka Eestis» sügiskampaania.

Selle sõnum on: «Eesti puhkust ei pea pikalt planeerima. Puhata võib igal nädalavahetusel!»

EAS-i turismiarenduskeskuse direktori Tarmo Mutso kirjeldust mööda püüab EAS koguda internetikeskkonda Puhkaeestis.ee võimalikult palju häid mõtteid, kuidas veeta kogu perega sügis- ja talvehooajal sisukalt nädalavahetust või lühemat puhkust.

«Eestis on meeletult, mida avastada, ja loodan, et Puhkaeestis.ee annab uusi huvitavaid ideid, mida perega ette võtta,» rääkis ta. «On hea meel tõdeda, et Eesti siseturismi teenused on aasta-aastalt aina mitmekülgsemad ja kvaliteetsemad. Turismiettevõtjad on kriisiaastatele loovalt reageerinud. See näitab Eesti turismisektori tugevust.»

Mutso sõnul on sügisese või talvise nädalalõpupuhkuse veetmisel Eestis mitu eelist­.

«See on enamikule inimestele tihe tööaeg ja pikemaks ajaks töölt ära saada on keeruline,» lausus ta. «Kampaanialehel Puhkaeestis.ee välja toodud kodumaised reisisihtkohad on kõik käe-jala juures. Saja või kahesaja kilomeetri raadiuses leiab hulgaliselt põnevat tegevust.»

Ka hind pole Mutso tõdemusel nii krõbe kui välismaareiside puhul. «Eriti kui minna kogu perega, hoiab näiteks lennuki- ja rongipiletite pealt kokku sadu eurosid.»

Puhkaeestis.ee pakkumistega ärgitab tutvuma auhinnamäng. Puhkusehuviline saab hääletada talle enim meeldiva paketi poolt. Sügiskampaania jooksul loositakse hääletanute vahel välja kaks tasuta puhkusepaketti. Võitja saab auhinnaks just selle paketi, mille poolt hääletas.

Tänavune «Puhka Eestis» sügiskampaania kestab kaks nädalat. Seda raklaamitakse televisioonis, raadios, tänaval ja internetis. Kampaaniat aitab rahastada Euroopa regionaalarengu fond.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles