Folginädalal võib sotsiaalmeediast lugeda kümneid ja sadu kuulutusi, kus ostetakse või müüakse festivali passe. Sakala tegi katse, et aru saada, kui palju ollakse neljapäeva lõuna paiku valmis passi eest raha välja käima.
Tellijale
Folgi must turg ehk Passiäriga miljonäriks ei saa
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Festivali esimese päeva lõuna paiku kirjutan videooperaatori valvsa pilgu all markeriga valgele paberile suurelt «Müüa noortepass». Plaan oli lihtne: võtta silt ja pilet näppu ning Viljandis ringi jalutades katsetada, kuidas toimib näost näkku müük. Teine eesmärk oli huvilise leidmisel hind võimalikult soolaseks kruvida.