Suhte­korraldaja: kõige tähtsam on vabandust paluda

Sakala
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Suhtekorraldusfirma Rull ja Rumm juhataja Ivo Rulli sõnul näitab lokaali ja kliendi vahelist tüli kirjeldava kirja kiire levimine, et see teema läheb inimestele korda. Lokaali päästaks nüüd aga usutav vabandus.

«Õigel ajal vabandust paluda on kriisiolukorras kõige olulisem,» selgitas Ivo Rull. Vabandusega võib City lokaal väga kehva olukorra tema sõnul hoopis oma kasuks keerata, sest väike Viljandi söögikoht on saanud suure tähelepanu kogu Eestis.

«Arvata võib, et lühikese aja jooksul nende klientide hulk väheneb, aga kui sellest suudetakse välja tulla, võib lokaal järgmisel suvel olla tänu suurele reklaamile Viljandi kõige populaarsem söögikoht,» pakkus Rull.

Suhtekorraldaja selgitust mööda on City lokaal teinud kõnealuses juhtumis mitu viga. Esiteks pole ta esitanud selget vabandust ning teiseks on hätta jäänud kriisis käitumisega. Suuremad vead on Rulli sõnul see, et lokaal asus oma kontolt negatiivseid kommentaare kustutama ega esitanud seal oma selgitusi.

«See meenutab olukorda, kui kaitseminister Mart Laar püüdis oma Facebooki kontolt kustutada negatiivseid ACTA-teemalisi kommentaare ja põhjendas seda hiljem ebaõnnestunult, et tal sai Facebookis ruum otsa,» meenutas Rull üht hiljutist seika.

Suhtekorraldaja soovitas kõigil firmaomanikel enne ettevõtte Facebooki lehe loomist põhjalikult läbi mõelda, kas nad on võimelised seda kriisi sattudes haldama. «Sotsiaalvõrgustikus tuleb kogu aeg valvel olla,» lisas ta. «Kui seda ei suudeta, oleks mõistlik teha pigem oma veebikülg, mida on palju lihtsam kontrolli all hoida.»

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles