Plusse ja miinuseid

Sakala
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Autokooli Alopex juhil Jaak Alesmal oli gaasküttega töötav auto juba Vene aja lõpul. «Siis kui teised seisid üüratutes bensiinisabades, sõitsin mina oma Žiguliga muretult ringi,» meenutas ta.

Viimane gaasiga sõitmise kogemus on Alesmal mõne aasta tagant. «Meie autokooli Mazdadel olid kuus-seitse aastat gaasiseadmed, aga siis müüsime autod koos seadmetega maha ja uutele ei ole me neid paigaldanud,» ütles ta.

Alesma meelest on gaasitoitel nii plusse kui miinuseid. «Kui sõitmist on palju, siis rahaliselt kindlasti võidad. Paraku ummistuvad filtrid suhteliselt kiiresti ja need tuleb umbes 10 000 kilomeetri järel vahetada,» rääkis ta. Autoõpetaja arvates on viga meie gaasi kvaliteedis.

Miinuseks peab ta sedagi, et gaasi tuleb tankimas käia liiga tihti — vähemalt tema sõidumahu puhul. «40 liitri gaasiga ei sõida nii palju kui 40 liitri bensiiniga. Minul tuli tankida kahe päeva tagant,» meenutas Alesma.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles