Repliik ⟩ Appi! Hurraa! Miks mitte?

Üllar Priks
, reporter
Copy

Kuigi veebiuudiseid sirvides sisuturundustekstide otsa komistamine mind just õnnest ruigama ei pane, leian, et oma teenuse või toote reklaamimine on igati mõistlik ja arusaadav tegevus. Kuidagi peab ju potentsiaalselt kliendilt raha kätte saama. Loomulikult tuleb tunda sobilikku sihtrühma ja valida õige vorm tema tähelepanu äratamiseks. No kasutatakse noortele mõeldud kaupa promodes slängi, tühja kah. Korrektne see pole, aga inimene saab vähemalt aru, mida talle öelda tahetakse.

Vaat just mõistmine ongi märksõna, millest ei tohi tuimalt teerulliga üle sõita. Kõige hullem on, kui kaupmees ei anna endale aru, mida ta öelda tahab. Või no äkki ta isegi teab, mida tahab öelda, aga ei oska seda õigesti sõnastada.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles