Telefonikasutaja abimehed kaitsevad nii külma eest kui loevad kaloreid

Alice Lokk
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Centrumi Klicki poe juhataja Regina Rebane näitab, kuidas töötab selfipulk.
Centrumi Klicki poe juhataja Regina Rebane näitab, kuidas töötab selfipulk. Foto: Marko Saarm

Peale helistamise on praeguse aja nutikatel telefonidel rohkesti funktsioone ja võimalusi, mida paljud ei oska isegi ette kujutada. Samuti on müügil igasuguseid vidinaid, mis teevad nutiseadme kasutamise mugavamaks või annavad sellele lisaväärtuse. Sakala uuris välja, mis neist võiks nutitelefoni omanikul olemas olla.

Centrumi Klicki poe juhataja Regina Rebane ütles, et kaks asja, mis võiksid olla igal telefonil, on kaitseümbris ja -kile. «Kui ümbriseta telefon kukub kivipõrandale, on ikkagi väga suur tõenäosus, et see läheb katki,» põhjendas ta ning rõhutas, et kui telefon on kukkunud ja sellel on täkked, siis sellele enam garantiiremonti ei tehta. Neil, kes telefonile kaitseümbrist ja -kilet ei taha, soovitas ta võtta nutiseadme kindlustuse.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles