Repliik. Ikka pildil

E-post prindi artikkel saada vihje loe ja lisa kommentaare

Margus Haav

FOTO: Elmo Riig

Mõned põhitõed lihtsalt ei aegu. Ameerika Ühendriikide XIX sajandi show-mees ja tsirkuseomanik Phineas T. Barnum jõudis järeldusele, et «There is no such thing as bad publicity» ehk vabas tõlkes «Räägitagu mida tahes, peaasi, et räägitakse», ning tegi ka kõik endast sõltuva, et kogu aeg ajakirjanduses figureerida.

Avaliku arvamuse küsitlused on muidugi nagu nad on, aga mingit pilti nad päris kindlasti näitavad. Kantar Emori hiljuti tehtud uuringust sai selgeks, et Vabaerakonna reiting tõusis valimiskünnise lähedale. Kui juulis toetas teda napp kolm protsenti, siis augustis juba 4,7 protsenti valijatest. Kasv võib tunduda esmapilgul mikroskoopiline, aga mitte viieprotsendilist valimiskünnist silmas pidades.

Edasi lugemiseks:

Oled juba tellija? LOGI SISSEvõi

Maksetingimustega tutvumiseks mine www.zlick.it/kkk

Tagasi üles