Postiteenused jäävad kättesaadavaks kõigile

, aktsiaseltsi Eesti Post kommunikatsioonijuht
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

EESTI Postil on 388 postiasutust. Tõsi küll, neid on olnud rohkem: näiteks üheksakümnendate aastate lõpul oli sidejaoskondi ja postiteeninduspunkte ligi 600. Ent sellegipoolest ei maksa karta, et postiteenus hääbub.

Aeg, mil üksteisele pakke ja kirju saadeti, pole möödas. Elektroonne suhtlemine on muidugi ka tore ja tänapäeval lausa hädavajalik, aga päris pakki või kirja saada on ikka midagi muud. Paberile pandud sõnad tähendaksid justkui rohkem ning kustutada on neid märksa keerulisem. Eesti Post pakub endiselt võimalust sõnumeid paberil edastada.

Küll aga on möödas ajad, mil inimene oli jäigalt seotud ühe postkontoriga. Kui see mõnes paigas suletakse, siis seetõttu, et kliendid on harjunud teenust tarbima muudes kohtades. Just sellepärast kolivad paljud postkontorid kaubanduskeskustesse: nõnda on inimesel palju mugavam, sest sealsamas keskuses saab ta toidu ostmise kõrval ära ajada ka kõik muud vajalikud asjad.

Et rahvas hakkab kaubanduskeskustes asuvate postkontoritega juba harjuma, näitab sealne tunduvalt suurem käive. Kui omaette asuvad postkontorid on õhtul üldjuhul lahti vaid kella kuue-seitsmeni, nädalavahetusel aga hoopis lühikest aega, siis kaubakeskustes on need avatud palju kauem.

Postisaadetist saab klient tasuta tellida mis tahes lähimasse Eesti Posti asutusse või postiteenust osutava lepingupartneri asukohta. Juhul kui klient otsustab, et soovib juba postiasutusse toimetatud saadetise siiski vastu võtta kodusel aadressil, on nimetatud lisateenus tasuline.

VIIMASEL ajal on Eesti Post muu Euroopa eeskujul leidnud endale maakohtades üha rohkem lepingupartnereid. See tähendab, et kuigi mõnes pisemas paigas postkontorit enam ei ole, osutatakse kõnealust teenust näiteks Eesti Postiga lepingu sõlminud tarbijateühistute kauplustes.

Õige koha tunneb ära oranži logo ja pasuna järgi. Igal juhul teavitab Eesti Post inimesi muudatustest varakult. Postiteenuste osutamine muutub neis piirkondades mugavamaks, sest kauplustel on lahtioleku aeg tavaliselt pikem kui postkontoritel. Partnerit valides arvestab Eesti Post kohalikke olusid ja võimalusi.

Kas ja millised postkontorid üle antakse, sõltub potentsiaalse partneri huvist ja võimalustest. Vastutus postiteenuse osutamise eest jääb ikkagi Eesti Postile.

Õige pea paigaldatakse Viljandisse ka ööpäev ringi avatud pakiautomaat, mis annab veel ühe võimaluse pakke saata.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles