Kõikjal Eestis peetakse edulooks seda, kui mõni edukas inimene otsustab pealinnale selja keerata ja mõnda väiksemasse kohta kolida. Viljandi näiteks kulutab aastas 50 000 eurot, et reklaamida end ilusa, mõnusa, lõbusa ja muus mõttes meeldiva linnana, kus on tore elada ja lapsi kasvatada ning saab ka edukas olla.
Tellijale
Vaba mõte. Kas meelitame haisuga?
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Viljandil on neid edulugusid, sest siia on kolinud uusi ja tublisid inimesi. Kahjuks ei paku ta päriselus kõike seda, mis Facebooki või Instagrami kontol nii kena paistab. Ja kahjuks pakub ta ikka oma kauasele või vastsele elanikule muu hulgas paraja annuse haisu.