Tehnoloogiliste uuenduste puhul jagunevad tarbijad laias laastus kolme rühma. Esimese moodustavad pioneerid, kes piltlikult öeldes lähevad juba keset ööd Apple’i poe ette sappa, et tuliuus iPhone’i mudel kätte saada. Teine, kõige suurem seltskond, moodustub tavatarbijatest, kes võtavad uue vidina kasutusele siis, kui see on ennast korralikult tõestanud ning saanud käibesõnaks. Kolmandasse rühma kuuluvad need, kes sageli innovatsiooniga kaasa ei lähegi või teevad seda väga hilja pooleldi sunniviisil. Näiteks siis, kui pankade koodikaardid kinni pannakse või nuppudega telefone enam ei müüda.
Tellijale
Juhtkiri. Esimesed
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kõige turvalisem on muidugi kuuluda massi hulka ehk keskmisesse rühma. Ülikonservatiivsetel on alati oht ajast maha jääda, eesrindlased võivad aga kulutada hulga raha millelegi, mida tegelikult üldse tarvis ei ole või mis suisa ohtlikuks osutub. Samas kehtib ka innovatsioonis reegel, et jänes šampust ei joo.