Valimisreklaamid gümnasiste otsuse tegemisel ei mõjuta

Merlin Kuld
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Sakala küsitletud Viljandi gümnaasiumi õpilastest ligikaudu pooled on otsustanud valimistest osa võtta.
Sakala küsitletud Viljandi gümnaasiumi õpilastest ligikaudu pooled on otsustanud valimistest osa võtta. Foto: Marko Saarm

Viljandi gümnaasiumi õpilased peavad oluliseks küll seda, et noored valimistest osa võtaksid ja hääletama läheksid, kuid ligikaudu pooled neist ei ole kindlad, kas nad ise seda teevad. Valimisreklaamidel ei ole gümnasistidele aga suurt mõju.

Tänavu saavad valimistel oma hääle anda ka 16-aastased noored. Sakala tegi saja gümnasisti hulgas anonüümse küsitluse, millest selgus, et ligikaudu pooled neist plaanivad küll valima minna, kuid ei tea veel, keda valida.

16-aastane Carmen Xin Lin Wang läheb kindlasti valima, sest teda huvitab, mis koduvallas toimub. «Mul on mõned mõtted, keda valida, aga kindlat otsust veel langetanud ei ole.» Ta nentis, et valimisreklaamid tema otsust oluliselt mõjutanud ei ole.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles