Poliitilise välireklaami omaaegsel piiramisel oli ilus eesmärk: nii loodeti, et raha võim jääb väiksemaks, sest rikkamatel parteidel pole lõputult võimalusi valijate ajusid sisutühjade plakatitega pesta. Tulemus nii ilus ei olnud. Vähemalt kui me ei ürita asja iga hinna eest positiivsena näha ja rõhuda sellele, et poliitikute ja nende reklaamiagentuuride loomingulisus kasvas mitu korda.
Tellijale
Juhtkiri. Kohukesest kolmerattaliseni
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tohutud Edgar Savisaare näopildid kadusid küll kuu aega enne valimisi Tallinna tänavatelt, kuid asemele hiilis K-kohuke. Justkui oli valimisreklaam ja samas nagu ei olnud ka. Võib ju öelda, et Savisaar on nüüd kohtu all ja isegi tema enda partei on ta sisuliselt isoleerinud. Ent kuigi Keskerakond on sageli olnud hallidel aladel rappa juhatav teenäitaja, ei ole ta selles vallas kaugeltki ainus.