Sisukord
Paberleht
Postimees

Nõustaja: tervislik pole alati tunduvalt kallim

2 min lugemist
Tuuli Taimur FOTO: Erakogu
Tellijale Tellijale

Toitumisnõustamisega tegeleva osaühingu Nutrilligent nõustaja Tuuli Taimur, mida tasub ostukorvi panna, kui üritada võimalikult odavalt võimalikult täisväärtuslikult süüa?

Oluline on, et menüü sisaldaks kõiki peamisi toidugruppe: puu- ja köögivilju, täisteravilja, kana ja kala ning piimatooteid. Valikut tehes tuleks mõelda korvi pandava toiteväärtusele. Saia asemel eelistada leiba, rafineeritud, valgest jahust pasta ja valge riisi asemel valida täisteraviljast valmistatu. Samuti tasub valida võimalikult naturaalseid toiduaineid ning vorstide ja kotlettide asemel eelistada naturaalset kala, kana ja veiseliha. Nendest toidu valmistamine nõuab küll rohkem aega, kuid söök tuleb maitsvam ja suurema toiteväärtusega.

08.08.2020 11.08.2020
Loo tellimiseks pead olema sisse logitud Postimees kontole.
Logi sisse
Sul ei ole kontot?
Loo Postimees konto