Viljandi firma püüab teistsuguse pakitoiduga sõjameeste sümpaatiat

Rannar Raba
, vanemtoimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Pärast seda, kui Tactical Foodpackist sai sõjalis-sportliku mõõduvõtu «Utria dessant» võidumeeskonna sponsor, on sinna kuulunud militaarmatkaja Tiit Rosenberg uudistoote tegijatega tihedat koostööd teinud. «Minu meelest on see kõnealuses valdkonnas uus tase,» kiidab ta.
Pärast seda, kui Tactical Foodpackist sai sõjalis-sportliku mõõduvõtu «Utria dessant» võidumeeskonna sponsor, on sinna kuulunud militaarmatkaja Tiit Rosenberg uudistoote tegijatega tihedat koostööd teinud. «Minu meelest on see kõnealuses valdkonnas uus tase,» kiidab ta. Foto: Elmo Riig

Mullu Viljandis asutatud osaühing Tactical Solution asus äriedu jahtima uudsete, külmkuivatatud pakitoitudega. Muu hulgas loodab firma jala ukse vahele saada Eesti kaitseväelaste toitlustamisel.

Ettevõtte arendusjuhi Brigita Puustusmaa sõnul kulus esimene aasta suuresti tootearendusele, ent hiljuti jõudsid Tactical Foodpacki kaubamärki kandvad tumedad pakid kolme vahendaja kaudu enamiku kodumaiste matkapoodide lettidele.

Praegu on pakkumises 14 sorti suure energiasisaldusega kuivtoitu, sealhulgas kolm suppi. Nende peamiste tarvitajatena näeb arendusjuht sõjaväelasi, aga ka näiteks harrastusmatkajaid, kalamehi, alpiniste ja purjetajaid.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles