Märtsi algul oli Berliinis kuues rahvusvaheline majanduskoostöö ja arengu organisatsiooni õpetajaameti tippkohtumine. Haridusministeeriumi esindajad naasid sealt teadmisega, et Eesti õpetajal on suur autonoomsus ehk vabadus oma töös ise otsustada ning tema teadmised on võrdväärsed teiste riikide õpetajate omadega. Enim jääb aga vajaka koostööoskusest.
Tellijale
Norrakad tulid Eesti koolikultuuri uuendama
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Eelmise aasta sügisel näitasid Viljandi Jakobsoni ja Kesklinna kool üles huvi seda oskust õpetajates arendada. Selleks võeti kasutusele Norra tõenduspõhine LP-mudel ehk süsteem, mille abil saab koolipersonali ja õpilaste koostööoskusi toetada. Seda tehti Tartu linnavalitsuse projekti TULUKE ehk «Tõenduspõhine uus lähenemine – uus koolikultuur Eestis» eeskujul.