(Swedbanki vastukaja eilsele Sakala juhtkirjale «Süda kõvaks!», milles esitatud info jäi panga hinnangul poolikuks ja jätab plaanitavatest sammudest eksliku mulje.)
Tellijale
Vastukaja Sakala juhtkirjale
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
PRAEGU ON SWEDBANKIL kahe pangabussi peale 50 peatust ja teenust kasutab iga kuu umbes 1000 inimest (0,1 protsenti meie eraklientide koguarvust). 70 protsendis peatustes käib iga kord bussis nõustaja juures vähem kui viis inimest, rohkem kasutamist leiavad sularahaautomaadid. Meie lähemegi praegu lahendama nende umbes 1000 inimese probleemi ehk otsime ennekõike parimat lahendust, kuidas pakkuda oma klientidele igapäevast juurdepääsu oma kontodel olevale rahale ja tagada põhilised pangateenused üle Eesti.