Töötukassa pani tööle kõne­keskuse

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Paarikümnes Eesti töötukassa büroos on augustist avatud kõnekeskus, üks selliseid on loodud ka Viljandimaa büroos.

Kõik kõnekeskused on avatud töötukassa klienditeenindusaegadel. Ameti selgitusel parandavad kõnekeskused töötukassa klienditeeninduse taset ning muudavad klientide ja ametnike suhtlust tõhusamaks.

Viljandi büroo kõnekeskusega saab ühendust numbril 435 0050. Kõnekeskusse saabunud kõned salvestatakse 60 päevaks, et tagada parem klienditeenindus ning vajaduse korral võimalus üle täpsustada inimese jäetud teade, näiteks tema töölesaamise, haigestumise või mõne muu tähtsa asjaolu kohta.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles