Töötukassa avas paremaks teenindamiseks kõnekeskuse

Sakala
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Eesti töötukassa büroos on augustist avatud kõnekeskus
Eesti töötukassa büroos on augustist avatud kõnekeskus Foto: Elmo Riig / Sakala

Paarikümnes Eesti töötukassa büroos on augustist avatud kõnekeskus, üks selliseid on loodud ka riigi madalaima registreeritud töötusega piirkonda teenindavas Viljandimaa büroos.

Kõik kõnekeskused on avatud töötukassa klienditeenindusaegadel. Ameti selgitusel parandab kõnekeskuste kasutuselevõtmine töötukassa klienditeeninduse taset ja muudab klientide ja ametnike suhtlust tõhusamaks.

Viljandimaa büroo kõnekeskusega saab ühendust numbril 435 0050. Kõnekeskusse saabunud kõned salvestatakse 60 päevaks, et tagada parem klienditeenindus ning vajaduse korral võimalus üle täpsustada inimese jäetud teade, näiteks tema töölesaamise või haigestumise või mõne muu olulise asjaolu kohta.

Lisaks on alates augustist muutunud kõik Eesti töötukassa telefoninumbrid, vajaliku büroo uuenenud kontaktid on ameti kodulehel. Üldistes töötukassat puudutavates küsimustes saab endiselt pöörduda töötukassa infotelefonile 15501.

Juuli jätkus Eestis registreeritud töötute arv vähenemist. Kuu lõpul oli töötuna arvel 34 767 eestimaalast ehk 5,3 protsenti tööealisest elanikkonnast. Kõrgeim oli registreeritud töötuse määr Valgamaal (9,8) ja Ida-Virumaal (9,3) ning madalaim Viljandimaal (3,5).

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles