Väike auto oli võidukas

Sakala
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
GPS-seade ei adanud orienteerujaid rohkem kui paberil linnakaart.
GPS-seade ei adanud orienteerujaid rohkem kui paberil linnakaart. Foto: Margus Ansu / Postimees

Kolmapäeva õhtul kogunes Viljandi turuplatsile 17 autoseltskonda, et võidu peale linnas orienteeruma asuda.


«Huvilisi oli rohkem, kui oskasime loota,» lausus Viljandi esimese autodega orienteerumise võistluse algataja Kaisa Pilk.

Ehkki korraldajad olid plaaninud piirduda 15 võiskonnaga, polnud neil südant jätta arvestusest välja kaht viimasena registreerunud gruppi. Rajale pääsesid noored alates 18. eluaastast, ühes autos ei tohtinud olla üle kolme inimese.

Pilk ütles, et võisteldi väga mitmesuguste sõidukitega. «Edukaks osutusid just need autod, mille üle oli stardis nalja heidetud,» jätkas ta.

Esikoha sai Nissan Sunnyga sõitnud võistkond Granny, kuhu kuulusid Mario Tammoja, Herko Rumask ja Kaspar Mikkor. Esimeste seas oli näiteks ka väikeauto Smart.

Pilgu sõnul ei sõltunud tulemus sellest, kui moodsa tehnika võistlejad appi võtsid. Ehkki kasutati ka GPS-seadmeid, ütles mitu raja läbinud inimest, et parem oli orienteeruda stardis saadud lihtsa linnakaardi järgi.

Korraldajad tunnustasid Viljandi politseinikke, kellega koostööd tehti. «Panime ühe vahepunkti politseimaja juurde, kus kontrolliti nii võistlejate kainust kui turvavööde kasutamist,» rääkis Pilk.

Kiidusõnu jagus tal ka osalejatele, sest keegi suurest seltskonnast polnud seaduse vastu eksinud. Kokku tuli võistkondadel läbida 11 kontrollpunkti, teekond algas ja lõppes turuplatsil.

Peakorraldaja sõnul sai ta kodulinnas noorteürituse korraldamiseks tõuke Tartust, kus samasugused üritused on muutunud iga aastaga üha populaarsemaks. Võistlustingimused ja üheteistkümne kontrollkohaga marsruut loodi siiski kohalikke olusid arvestades.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles