Repliik: Raju värk

Gert Kiiler
, toimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Gert Kiiler
Gert Kiiler Foto: Elmo Riig / Sakala

Mõni aeg tagasi ilmus meie ekraanile telekanal, mille number on 12. Reklaami järgi peaks tegu olema meestekanaliga, mis oleks paras paariline juba mõnda aega tegutsenud ja naistele mõeldud Kanal 11-le.

Kui viimasel ajal levima hakanud absurdne soorollide ähmastumine paneb mind enamasti mõistmatusest õlgu kehitama, siis kahe kanali vaatajaskonda sootunnuste järgi liigitada tundub isegi mulle häirivalt stereotüüpne. Aga see pole praegu peamine.

Kuulates uue meestekanali reklaame, tulevad mulle pähe hoopis kurvemad mõtted. Näiteks reklaamitakse eriti rajuna reedeõhtust programmi. See koosneb kahest tõsielu-show’st: «Terasmunad» ja «Duudsonid», mille kangelaste peamine eesmärk on teha eluohtlikke lollusi. Neile järgneb saade «Klikitähed», kus edetabelisse pannakse pöörased internetivideod.

Vaadates sellist telemenüüd, meenusid mulle millegipärast Eesti rohked uppumis- ja liiklussurmajuhtumid ning pidev kurtmine, et meie 20—30aastased mehed käituvad liiga riskialtilt, mistap selles vanuses on suremus väga suur.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles