Kohus rahuldas osaliselt bussifirma vaide juhtide filmimise osas

Priscilla Õmblus
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kui praegu sõidutab Viljandis ja selle lähiümbruses sõitjaid mitu firmat, siis järgmise aasta suvest hakkab seda teenust pakkuma üks vedaja.
Kui praegu sõidutab Viljandis ja selle lähiümbruses sõitjaid mitu firmat, siis järgmise aasta suvest hakkab seda teenust pakkuma üks vedaja. Foto: Kamilla Selina Lepik

Järgmisel suvel saavad Viljandi maakonnas kehtivate avalike bussivedude teenindamise lepingute ajad ümber ning maavalitsus otsib uut vedajat, kuid hanke tingimused bussijuhtide filmimise ja automaatkäigukasti osas ärgitasid aktsiaseltsi Atko Bussiliinid kohtuteed käima.

Juulis kirjutas Sakala sellest, et Atko Bussiliinid esitas riigihangete vaidlustuskomisjonile vaide, sest polnud rahul Viljandi maakonna avaliku bussiveo riigihanke tingimustega. Need puudutasid bussis olevaid turvakaameraid, toetussumma vähendamist bussijäneste tõttu ja automaatkäigukasti nõuet. Vaidlustuskomisjon jättis Atko vaide rahuldamata, mistõttu bussifirma pöördus kohtusse.

Riigihangete vaidlustuskomisjoni liikme Ulvi Reimetsa sõnul käis vaidlus kolme riigihanke tingimuse üle. Esimene neist puudutas bussijuhi jäämist turvakaamera vaatevälja, teine aga aspekti, et iga kord, kui bussist leitakse sõiduõiguseta inimene, siis on riigil õigus vähendada vedajale makstavat toetussummat. Kolmas nõue, mille üle sisuliselt vaieldi, puudutas tingimust, mille kohaselt peab linna lähiümbrust teenindavatel bussidel olema automaatkäigukast.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles