Topelttopeltšokolaadiga kook

Karl-Eduard Salumäe
, arvamustoimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Vägeva sõiduelamuse eest ei hoolitse üksnes Seat Leon Cupra 300-hobujõuline mootor, vaid ka sportliku sõidu jaoks esmaklassiline vedrustus, oma ülesannete kõrgusel olevad pidurid ja täpselt parajaks timmitav juhtimisasend.
Vägeva sõiduelamuse eest ei hoolitse üksnes Seat Leon Cupra 300-hobujõuline mootor, vaid ka sportliku sõidu jaoks esmaklassiline vedrustus, oma ülesannete kõrgusel olevad pidurid ja täpselt parajaks timmitav juhtimisasend. Foto: Elmo Riig

Parim ühelauseline kokkuvõte autost, mida ma eales kuulnud olen, kuulub Jeremy Clarksonile, kes kirjeldas ropult võimast universaali Audi RS6 kord sõnadega: «See on väga kallis viis oma koer ära rikkuda.»

Ühe RS6 eest saab osta vähemalt kolm ja pool universaalkerega Seat Leon Cuprat. Uusim RS6 on ka hoopis jõhkram «mürsk» kui nimetet Seat. Aga kui võtta ette Clarksoni kirjeldatud mudelipõlvkonna Audi dünaamikanäitajad, selgub, et tipmine Cupra saab sellele märkimisväärselt lähedale. Kiirendus nullist sajani erineb tehase andmeil vaid kolme kümnendiku võrra: 4,6 sekundit 4,9 vastu.

Niisiis on igati loogiline, et selle auto gaasipedaali matti mattes meenub härra Top G..., khm, vabandust, Grand Touri peni ruineerimise jutt.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles