Soovitud soengu nimel tuleb suu lahti teha

Merlin Kuld
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Salongi Dstyle omaniku Dimitri Žurihhini sõnul on kliendi arvates õige juuksur see, kellega tal maitsed ühtivad.
Salongi Dstyle omaniku Dimitri Žurihhini sõnul on kliendi arvates õige juuksur see, kellega tal maitsed ühtivad. Foto: Elmo Riig

Vahel tuleb ette olukordi, mil äsja salongist väljunud inimene ei ole oma uue soenguga rahul ja seepeale juuksurit kirub. Samal ajal pole aga soengu teinul aimugi, et klient ei ole tema tööga rahule jäänud, sest inimene ei teinud sellekohaseid märkusi.

Kümme aastat juuksurina tegutsenud ilusalongi Dstyle omanik Dimitri Žurihhin märkis, et temale ei ole sel perioodil kordagi pretensioone esitatud. «On olnud nii, et kui pärast lõikust soengu ära sätin, siis on see kliendile võõras tundunud ja ta soovib selle ümber sättida. Aga konkreetset probleemi küll seni olnud ei ole.»

Žurihhin nentis, et kliendid ei räägi piisavalt ja juuksur peab neilt tihtipeale ise sõnu välja kiskuma. «Ma tahan, et klient oleks kindlasti rahul, seepärast suunan neid oma küsimustega päris palju. See on väga tähtis, sest kui klient ütleb, et talle ei meeldi, siis saame soengu kohe ümber teha nii, et see meeldiks.»

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles