Korvimehed tegid maailmasarjas korraliku avaetapi

Madis Luik
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kert Varik (paremal) ja Maarek Miil alusasid maailmasarja 14. kohaga. Pildil on meeste keskel insener Are Kaurit.
Kert Varik (paremal) ja Maarek Miil alusasid maailmasarja 14. kohaga. Pildil on meeste keskel insener Are Kaurit. Foto: Erakogu

Hollandis Oldebroekis nädalavahetusel peetud külgvankrite motokrossi maailmameistrivõistluste avaetapil said Kert Varik ja Maarek Miil kahe finaalsõidu kokkuvõttes 14. koha.

«Liivarada on siin ikka uskumatult raske, sooned on masinale hargivaheni,» ütles eestlaste toetaja ja abiline Madis Olt.

Võistluspaar Varik/Miil tuli nendest rasketest ristsetest auga välja, võttes hooaja esimeselt etapilt möödunudaastasest algusest märksa enam punkte, 15.

Laupäeval sõidetud treeningul olid eestlased oma grupis kaheksandad. Kvalifikatsioonis said nad hea stardi, kuid kolmandas kurvis suri tsikkel välja ning tagant õnnestus end juba seitsmendaks sõita, kui nad konkurendiga kokku põrkasid. Lõpuks suutsid nad välja sõita kümnenda tulemuse ja finaalikoha. Eesti külgvankrimeestest olid kohal veel Margo Sonn ja Tanel Kõiv, kes said kvalifikatsioonis 18. tulemuse ning viimase võimaluse sõidus ei suutnud finaalikohta välja võidelda.

Pühapäeval oli Hollandis puhkepäev, finaalid peeti esmaspäeval. Kert Varik ja Maarek Miil ei saanud esimeses sõidus just parimat starti ning neil tuli raskel rajal hakata konkurentidest mööda sõitma. Distantsi keskel sõideti välja ka parimaid ringiaegu ning finišisse jõuti ligi kümnest ekipaažist möödununa 14. kohal. Teises sõidus oli lähe pisut parem, möödasõite tehti vähem ning lõpetati 13. kohal.

Etapi parimad olid mõlemad sõidud võitnud Etienne Bax ja Nicolas Musset, järgnesid Valentin Giraud ja Elvis Mucenieks ning  Andy Bürgler ja Martin Betschartees.

Uus AYR-KTM tsikkel pidas kenasti vastu, insener Are Kaurit osutas kohapeal abi ning enne järgmist, 7. mail Ukrainas Tšernivtsis peetavat võistlust tuleb veel masinat arendada ja katsetada.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles