Juhtkiri. Uus pakend

Sakala
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Sakala logo
Sakala logo Foto: «Sakala»

Ka sellistel toodetel, mille sisu püsib aastast aastasse muutumatuna, vahetatakse mõne aja tagant pakendit või vähemalt embleemi. Ei ole raske arvata, miks. Toote uus nägu püüab pilku ja mõjub värskendavalt. Uus pakend müüb.

Uuringufirma Kantar Emor avalikustas eile järjekordse erakondade populaarsuse edetabeli. Muu hulgas andis see kinnitust, et Keskerakonna populaarsuse kasv eestlaste hulgas jätkub. Kui näiteks mullu septembris toetas Keskerakonda vaid seitse protsenti eestlastest, siis veebruaris oli neid juba 13,7 protsenti. Vahe on niisiis sama hästi kui kahekordne.

Miks?

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles