Arenguseminar tõi arutelu ilma hinneteta koolist ja mentorõpilase idee

Merlin Kuld
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Viljandi gümnaasiumi arenguseminari peeti maailmakohviku vormis. Arutleti viiel teemal ning igaüht neist kahes lauas.
Viljandi gümnaasiumi arenguseminari peeti maailmakohviku vormis. Arutleti viiel teemal ning igaüht neist kahes lauas. Foto: Ene Nobel

Möödunud laupäeval hindasid Viljandi gümnaasiumi meeskond, õpilased ja lapsevanemad kooli arengut ning kavandasid muudatusi. Suurimat elevust tekitas hinnetest loobumise mõte.

Arenguseminaril käsitleti viit teemat: nüüdisaegne õpikäsitlus, vastutustundlik õppija, üldpädevuste arendamine, hindamine ja koostöö. Gümnaasiumi direktor Ülle Luisk ja õpilasesinduse liige Mait Allas märkisid, et kõige rohkem küttis seminaril kirgi just hindamise teema.

Luisk rääkis, et sama teema oli arutlusel kaks aastat tagasi. «Siis tuli väga teravalt välja see, et õpilased tahavad numbrilisi hindeid. Lapsevanemate ja õpetajate poolt oli hoiak, et tegelikult võiks hindest tulenevat stressi vähendada.»

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles