Juhtkiri. Alkohol ekraanil

Sakala
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Sakala logo
Sakala logo Foto: «Sakala»

Kui keegi pole veel märganud, siis noored vaatavad televiisorit näiteks 20 aasta taguse ajaga võrreldes tunduvalt vähem. Ajad, mil telerit võis nalja ja murega pooleks kõige paremaks lapsehoidjaks nimetada, on samasugune möödanik nagu videomängud.

Aga ekraanid, mis eriti laste ja noorte inimeste tähelepanust suure osa neelavad, pole kuhugi kadunud. Neid on hoopis juurde tekkinud. Televiisori asemele on tulnud vähemalt kaks helendavat ekraani: nutitelefoni ja süle- või tahvelarvuti oma. Ühismeedias ollakse üürikeste vahedega pidevalt. Alati leidub muidugi erandeid, kuid nemad kinnitavad reeglit.

Sellele kõigele mõeldes võib tagantjärele targana tõdeda: imelik, et valitsus sotsiaalmeedias alkoholireklaami keelamiseni varem ei jõudnud. Seekordse alkoholipoliitika karmistamisega seda lõpuks tehakse. Eile sai teatavaks, et valitsus kinnitas istungil tervise- ja tööminister Jevgeni Ossinovski esitatud alkoholi- ja reklaamiseaduse muutmise eelnõu ning saatis selle riigikokku.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles