Üks Eesti suuremaid keskkonnakampaaniaid «Küünlaümbriste jaht» alustas neljandat hooaega. Seekord koguvad lapsed lisaks teeküünlaümbristele kasutatud patareisid. Kampaania kestab tuleva aasta 31. jaanuarini.
Lapsed hakkavad koguma küünlaümbriseid ja kasutatud patareisid
Keskkonnakampaania korraldaja, mittetulundusühingu Tuleviku Heaks juhatuse liikme Mari-Liis Kallismaa andmetel on «Küünlaümbriste jahil» kolme aasta jooksul osalenud rohkem kui 20 000 last, kes on kogunud ligikaudu 6,2 miljonit alumiiniumist teeküünlaümbrist. «Loodame, et selle kampaaniaga saab maagiline 10 miljoni küünlaümbrise piir ületatud. Sel aastal saavad lapsed esimest korda koguda ka kasutatuid patareisid ning selgub iga maakonna parim Patareitäht,» lausus Kallismaa.
Tühjade patareide kogumiseks viib Eesti Pakendiringlus kampaanias osalevatesse koolidesse ja lasteaedadesse spetsiaalsed kogumiskastid. Kampaania käigus oodatakse kogumiskastidesse ainult AA, AAA ja nööp-patareisid.
«Küünlaümbriste jahil» osalemiseks saab registreeruda veebilehel www.kuunlajaht.com 31. jaanuarini, sama kuupäevani kestab ka kogumisperiood. Parimad kogujad avalikustatakse 6. märtsil. Võisteldakse kolmes kategoorias: lasteaialapsed, I–VI klassid, VII–XII klassid, kusjuures eraldi arvestatakse väikeste (1–15 last) ja suurte (16 ja enam last) koosseisude tulemusi. Igas vanusekategoorias on kavas ka loovtööde võistlus. Kui lasteaialapsed meisterdavad nukke, siis I–VI klass esitab tulevikunägemuse keskkonnasõbralikust Eestist ning VII–XII klass teeb filmitreileri.
Lisainfot keskkonnakampaania kohta saab veebilehelt www.kuunlajaht.com ja Facebooki lehelt.