Tüübilt raju kuumpära

Karl-Eduard Salumäe
, Sakala arvamustoimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Honda Civic Type R on väga edev sõiduriist. Ringrajale läheks sellega meeleldi, aga päris igaks elujuhtumiks ei kipu see sobima.
Honda Civic Type R on väga edev sõiduriist. Ringrajale läheks sellega meeleldi, aga päris igaks elujuhtumiks ei kipu see sobima. Foto: Karl-Eduard Salumäe

Honda Civic Type R on vali ja vallatu isegi surnuaia parklas seistes.

19-tolliste mustade velgede tagant kiiskavad punased Brembo pidurisadulad, «lõpused» esirataste peal ja taga, lopsakas antitiib ning väljastpooltki silma torkavad, jällegi punased sportistmed ei tee auto võimetest saladust. Nagu ka tootja, kes lausa pingutab, et meid veenda: just Civic Type R on kiireim esirattaveoline.

Hiljuti püstitas Honda viie Euroopa ringraja, Inglismaa Silverstone`i, Belgia Spa, Itaalia Monza, Portugali Estorili ja Ungari Hungaroringi esiveoliste tänavaautode uue rekordi. Seda veidi pärast seda, kui kõigi ringradade kuningal, Saksamaal Nürburgringil oli troon vaid 1,4 sekundiga Volkswagen Golf GTI Clubsport S-ile kaotatud. Ent kui Clubsport S on kahekohaline erimudel, mida toodetakse üksnes 400, siis viieukselise Type R-i võib endale tellida suvalisest margiesindusest. Honda inimesed ei unusta seda rõhutamast.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles