Tarbijakaitse suvel Viljandis nõu ei anna

Margus Haav
, Sakala ajakirjanik
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kiiresti lagunevad jalavarjud on üks põhilistest probleemidest, millega inimesed tarbijakaitseameti poole pöörduvad.
Kiiresti lagunevad jalavarjud on üks põhilistest probleemidest, millega inimesed tarbijakaitseameti poole pöörduvad. Foto: Peeter Langovits / Postimees
Tarbijakaitseameti teatel on mitmes ameti nõustamiskohas üle Eesti vastuvõtule tulnud tarbijate arv kuus kahanenud alla põhjendatud teenuse osutamise määra, mistõttu on amet vähendanud jooksvalt sellise teenuse osutamist.   
Arvestades nõudluse jätkuvat vähenemist, eriti suveperioodil, peatab amet nõustamised alates 1. juunist kuni 31. augustini Viljandis, Kuressaares, Rakveres, Raplas, Sillamäel ja Valgas ning lõpetab nõustamistegevuse Paides. Edasise osas tehakse otsused sügiseks. Samal ajal soovitab amet tarbijatel kasutada märksa operatiivsemat reageerimist võimaldavat infotelefoni, veebilehte või e-posti.
«Infotelefoni- ja internetiteenuse võidukäik on viinud huvi ja vajaduse vahetult nõustajaga kohtumise järele, mistõttu mitmes nõustamispunktis ei ole viimase aasta jooksul käinud ühtegi tarbijat,» kommenteeris olukorda tarbijakaitseameti tarbijapoliitika ja avalike suhete osakonna juhataja Hanna Turetski-Toomik.   
Edaspidistes arendustes näeb tarbijakaitseamet märkimisväärset alternatiivi ka infotelefonile, seda just elektrooniliste nõustamiskeskkondade, nii infokioski kui mobiililahenduse näol.
Kommentaarid
Copy
Tagasi üles