Juhtkiri. Ettevaatlik ja ilustamata

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Sakala logo
Sakala logo Foto: «Sakala»

Viljandi linn teeb tavatu sammu ning ostab konsultatsioonifirmalt veekeskuse äriplaani. Millist kava linnal vaja on? Lühidalt öeldes võimalikult konservatiivset ja ilustamata. Õigupoolest ei vaja seda mitte ainult linn, vaid ka kõik tema võimalikud partnerid selles ettevõtmises, mitu valda ja ettevõtet. Nii avaldabki Viljandi vallavanema kohusetäitja Sulev Kannimäe tänases lehes lootust, et äriplaani ei kirjutata ilusamaks.

Üks mis kindel: et saada Viljandisse esmase kontseptsiooni kohaselt umbes 4,2 miljonit eurot maksev lustiujula, nagu me seda eelmine kord nimetasime, tuleb üksjagu pingutada, sest raha kipub nappima. Tõik, et vajalike summade kokkusaamiseks on muu hulgas kaalutud näiteks võimalust müüa inimestele võlakirju, ilmestab seda. Eriti niisuguses olukorras on tark olla tulusid ja kulusid arvutades ettevaatlik, sest hilisemad tagasilöögid võivad valusalt näppe tabada.

Esialgsete arvutuste kohaselt peaks Viljandi lustiujulas hakkama käima keskmiselt 120–150 inimest päevas. Vähemalt koos ujulat kasutavate kooliõpilastega ei tundugi seda liiga palju olevat. Samas tuleb silmas pidada, et niisugune klientide arv on saadud eeldusel, et nad maksavad pileti eest keskmiselt seitse eurot.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles