Info ei liigu, süsteem on jäik, bürokraatia tapab kiire asjaajamise – niisugused etteheited on suurte organisatsioonide puhul paraku tüüpilised. See ei tähenda aga, et kõik suured ettevõtted ja asutused toimivad ühtviisi hästi või halvasti. Apsakaid juhtub kõigil, kuid maailmas on palju hiiglaslikke organisatsioone, mis toimivad tervikuna eeskujulikult.
Tellijale
Juhtkiri. Kriitika lõi uppi
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Lakmuspaberiks, mis näitab, kui hästi või halvasti organisatsioon töötab, võib olla selle kohta tehtav kriitika, sest kriitikaga on vaja toime tulla. Ka neil juhtudel, kui etteheidete adressaat ise usub siiralt, et see on ühepoolne või sootuks põhjendamata.