Mis juhtub e-kaubanduse ajastul postivaldkonnas?

, Omniva ja Eesti Posti juhatuse esimees
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Aavo Kärmas
Aavo Kärmas Foto: Jaanus Lensment / Postimees

​EESTIS ON tarbimisharjumused murrangu lävel ning olukorra muutja on e-kaubandus. Statistikaameti andmetel kasvas 2015. aastal kaupade müük posti või interneti teel 40 protsenti, üle poole eestlastest käis e-poodides ning pakiautomaadist on saanud eelistatuim pakikanal. Pakkide kättetoimetamiseks katsetatakse juba droone ja roboteid.

Kuhu sobitub selles pildis postiteenus ja mis sellest üldse saab?

Hiljutisel kohtumisel Viljandimaa omavalitsusjuhtidega tõdesime, et praegune postiasutuste võrk on üles ehitatud kunagisest kirjateenusest lähtudes. Vahepeal on aga tunduvalt muutunud nii inimeste teenusekasutuse vajadus kui harjumused. Ilmselt pole kellelegi üllatus, et kirjateenus üha kahaneb ja pakiteenused kasvavad.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles