Eurone õnn võib tähendada mitmesajaeurost õnnetust

Kristiina Baum
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: www.freepik.com, elmo riig

Selle asemel et lasta reisitingimuste üle otsustada emotsioonidel ja õnnemängul, tuleks kampaaniaga põhjalikult tutvuda ning välismaareisi korraldamine vastutustundliku büroo kätte usaldada. 

Märtsi keskel ilmus Facebookis selleks eraldi loodud leheküljel postitus, mis teavitas peatselt algavast kampaaniast «Reisile 1 euroga». Piisas vaid lehekülje meeldivaks märkimisest, kampaaniapostituse oma ajajoonel jagamisest ja sinna juurde oma unistuste reisi sihtkoha lisamisest, et tekiks lootus võita reis kahele soojale maale. Lehel seisis, et kampaania algab aprillis. Aprilli esimeseks nädalaks oli leheküljel ligi 8000 meeldivaks märkimist ja peaaegu 10 000 jagamist.

Tähelepanelikumad võisid märgata, et kampaaniaks loodud leheküljelt ei olnud võimalik teada saada, kes selle taga seisab. Eelmise nädala neljapäeval vestles tundmatu, kes tituleeris end kampaania idee autoriks ja käivitajaks, Facebooki sõnumite kaudu ajakirjanikuga. Ta selgitas, et see on ühe Eesti reisibüroo reklaamikampaania, aga et mäng ise pole veel alanud, pole ka selle tingimusi avalikustatud.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles